אודות פריט זה מתאים למגזינים 9 מ"מ ו-0.40 עם ערימה כפולה העשויים מפלסטיק (לא מגזיני המתכת, בדקו את הדגם האחר) מעוצבים בהתאמה אישית עם פלסטיק פולימרי. נבדק בקרב, חזק, אלסטי ועמיד מאוד בפני שחיקה וכימיקלים. נרתיק מגזין Orpaz זה יענה על הצרכים שלכם לנשיאה נוחה ובטוחה של מחסנית אחת או שתיים בערימה כפולה, תוך שהוא נותן לכם גם את היכולת לשליפה מהירה וקלה כאשר אתם צריכים להוציא את המגזין. תכונה מיוחדת שיש לנרתיק המגזין של Orpaz הוא בורג ההחזקה בחלק העליון המאפשר לכם להתאים את הלחץ של הנרתיק על המגזין, תלוי בכמה כוח אתם רוצים להשתמש כדי לצייר את המגזין. דגם זה של נרתיק המחסנית הכפול של Orpaz מגיע עם חיבור חגורה שנועד להתאים בצורה מאובטחת על חגורה ברוחב 5 ס"מ ו-3.8 ס"מ. נרתיק מג Orpaz בעיצוב שני חלקים מאפשר לנרתיק להסתובב לזווית הרצויה, ניתן להתאים אותו בקלות עם מפתח אלן המסופק. מיוצר בישראל על ידי יוצא מיחידת ימ"מ של המשטרה הישראלית


129 
  • מותג: ORPAZ
  • מק"ט / ברקוד:: SHOVAL2
  • משלוח: 


קרא עוד


Orpaz Magazine Pouches

Compatibility

All of our Magazine pouches are Compatible with all our Attachments, allowing you to mount your magazines anywhere you want.

Adjustability

Fully adjustable rotation and retention enable you to carry precisely as you want.

Ambidextrous

Can be used by left-handed or right-handed shooters.

Attachments Included

The Single Mag pouch comes with two belt-clips attachments- 1.75 & 2.25 inches wide.

The Double Mag attachments come with our Paddle attachment.

Single & Double stack

We provide carrying solutions for both Single stack and Double stack magazines.

High Quality Polymer

Made from a durable, high-quality, injection-molded polymer.

Double Magazine Pouches

The Double Magazine Pouch was designed to keep your magazines secured and within easy reach. Its retention and cant are fully adjustable, allowing you to carry precisely as you want. In addition, the Double Mag pouch is compatible with all our Attachments.